Soundtrack môjho života

Krásny večer všetkým!
Uvažoval už niekto z vás o tom, aké soundtracky by ste k svojmu životu vybrali? Ak nie, hor sa do toho! Mňa to napadne vždy len pri "tých" určitých pesničkách, pri ktorých si pomyslím: "Hej! To je ono. Presne to, by malo vykresľovať môj život!" Asi ste si povšimli to kľúčové slovíčko malo (červenám sa). To však na teraz nechám bez vysvetlenia a pustím sa do odkrývania mojich životných soundtrackov:


(Chcem, aby ste sa na chvíľu zamysleli a spomenuli si, aká pesnička sa spája s určitým obdobím vo vašom živote. Takých sa nájde. Zrekapitulujte ich a jednu, tú hlavnú, mi napíšte do komentárov, naozaj ma to zaujíma!)

  • Crazy Bitch - BuckCherry
Mám v sebe niečo, čo chce vzdorovať, nechať sa uniesť a neriadiť sa tým, čo sa musí a má. Chcem žiť okamihom, užívať si čo to dá a kašľať na zákazy a obmedzenia. Skladba Crazy Bitch mi dodáva presne ten pocit. To je soundtrack k etapám šťastia, maximálnej eufórie, koncertov a zážitkov s kamarátmi, pri ktorých nebolo treba rozmýšľať. Každý také raz-za-čas potrebuje.


  • The Offspring - You´re Gonna Go Far, Kid

Dance, Fucker, dance, v stave úplného šialenstva, v jej tónoch poskakujem bosá po byte a usmievam sa ako slniečko. Vždy po dlhšom "pomätení mysle" mi prepne a som šťastná. Dokonalo dočasne šťastná.



  • Christina Aguilera - Ain´t No Other Man
Keby si mám vybrať, v akom klipe chcem žiť, je to určite tento! Byť na mieste Christiny Aguilery v New Yorku a užívať si pocit slobody a absolútnej bezohľadnosti. Očarila ma atmosféra, móda, hudba a život v štýle mám na háku! Väčšinu života som príliš vážna, zodpovedná a utiahnutá. Preto, keď sa cítim sebavedomo, mi v hlave znejú jej tóny.


  • Billy Talent - Nothing To Lose
S hanbou priznávam, že na väčšinu môjho života sedia skôr pesničky tohto razu (v nasledujúcich dvoch odkazoch). Načo klamať, nie som na presladený pop, sľubujúci modré z neba. Patrím k mládeži vyrastajúcej na tvrdších rockových tónoch a preferujem skôr tú menej šťastnú agresívnu hudbu. Musím inak by som niekedy zošalela.



  • Yeah Yeah Yeahs - Runaway
Nedávno objavená, ale trafila klinec po hlavičke! Hodí sa presne do najzmätenejších zákutí môjho filmu. Keš som sklamaná sama zo seba a z celého sveta. 


Takýmto štýlom, by som mohla pokračovať do nekonečna. Pesničiek je neúrekom, zážitkov a období s nimi sa spájajúcich priamo úmerne. Tieto skladby nevykresľujú celý môj život, kdeže. Sedia len na aktuálne, pár mesačné obdobie. Teraz, je rad na vás, drahí! Sem sa s vašimi soundtrackami.
Musíme si život nejako ozvláštniť. A s hudbou v pozadí je každý okamih krajší a zaujímavejší, predstavte si napríklad, keď kráčate so slúchadlami v ušiach po meste, je to fenomenálny pocit, nie?
Pusťme sa, do režírovania vlastného autobiografického filmu. A hudba je základ dobrého filmu ;-).



K.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for typing decent comments. Have a lovely day !