List of the 10 things which makes my day


Táto snímka je pre mňa dôležitá, a to hlavne pre ten pocit, ktorý vyvoláva. Posledný pohľad anglickému pobrežiu, posledné zbohom a v tele neuveriteľný pokoj, spokojnosť a neopísateľná vďačnosť za posledných desať dní. Tak sa cítim málokedy, no tá fotka... tá je skvelou pripomienkou. Nie vždy je to však o tej fotke, nie vždy mi spraví skvelú náladu, pri ktorej mám pocit, že trvá na veky vekov. A keď mi teda neostáva nič iné, spíšem zoznam. Zoznam pozitív. Do jedného spisovania sa práve púšťam a dúfam, že v ňom nájdete štipku motivácie aj na okorenenie vašich dní. 
  1. Pani jeseň. Prišla, hýri všetkými farbami, keď plače, oddychujem v suchu domova, a keď žiari , vstrebávam každý jeden lúč teplého slnka. Lebo viete, toto obdobie je krásna vec. 
  2. Behaním ku zdraviu. S hlavou hore prehlasujem, že po nečinnosti dlho-dlhej som si to opäť zabehla. Školská akcia, celá mokrá od kvapiek dažďa a mierne zničená, no dobehla som a za výbuch tých zázračných endorfínov to stálo.
  3. Blogy, blogy, blogy. Koľko talentovaných ľudí sa to vo svete len ukrýva. Ak je z vás kôpka nešťastia, otvorte bloglovin, hľadajte a zahrabte sa do čítania. Nikdy nebudete mať dosť. Najmä z módnych a DIY rubrík. 
  4. Neskoré ráno. Áno, aj z maličkostí sa človek teší. Aj z takých mini-pidi ako vstávanie o pol siedmej. ... keď vám to crngá každé ráno 5:45.
  5. Meninovala som. Zistila som negatíva toho, keď si na vás takmer nikto nespomenie, ale pripomenula som si aké nádherné sú večerné rodinné posedenia. Nezabúdajme ani na tú kopu sladkého, ktorá lámala moju slabú vôľu ako len mohla.
  6. Halloween. Nezavrátne sa blíži. A ja sa neviem dočkať !
  7. Vianoce. Mám za sebou prvé vypočutie vianočného albumu a srším prvými nápadmi na vianočné darčekmi. Som horšia ako americké supermarkety a nehanbím sa za to. ;-)
  8. Streda. Každý deň je krásny a čím bližšie k víkendu, tým krásnejší.
  9. Youtube, WeHeartIt... takéto siete ma vždy rozveselia. Buď srdiečkujem motivačné obrázky alebo striedam sledovanie inšpiratívnych a úsmevných videí. 
  10. Produktivita. Tak tá je liekom na všetky bolesti, zatiaľ čo ničnerobenie ich iba podporuje. To je  moje vyhodnotenie po niekoľkých nabitých týždňoch. 
Majte sa krásne, V. 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for typing decent comments. Have a lovely day !