"Zbýva jen jediné, táhnout to dál..."

Keď tento blog vznikal, bol určený motivačným článkom, pri ktorých čitatelia mali naberať optimizmus a donekonečna sa usmievať. Aj po niekoľkých mesiacoch, keď už blog tvoria dve pisateľky, pokračovanie motivačných článkov bolo okamžite schválené. No akosi na ne nebol čas a verte-či-neverte, už to bude rok...

Vlastne to už bude aj viac. Ale oficiálnym dátumom narodenín je 22. september, pretože tento dátum nesie aj najstarší článok na blogu (ak sa nemýlim, a to dúfam, že nie). Nie som na veľké oslavy, skôr také malé rodinné, a preto chcem našej malej čitateľskej rodine napísať len pár povzbudivých slov a jemne nadviazať na posledný článok od Kris.

Tak ako K, aj ja som v druhom ročníku na strednej škole a bývam na internáte. Znie to veľmi jednoducho, ale pre rodinné typy, čo my obe určite sme, je to taký malý-väčší stres. Ak sa však zamyslím, uvedomujem si, čo všetko ma táto životná skúsenosť naučila. 

Viem sa o seba bez problémov postarať. Dobre, priznávam, občas s menšími zádrheľmi. A tiež si cením viac ako kedykoľvek predtým celú svoju rodinu. Áno, diaľka (aj malá a na päť dní) vás naučí svoje. Avšak, zistíte to až potom, keď na objatia a dlhé-predlhé rozhovory máte necelé dva dni, v ktorých sa tiež musíte stihnúť vybaliť, poprať, ožehliť a opäť zbaliť. 

Čo tým chcem povedať, keďže sa vás tak nemotorne snažím motivovať. Milujte svoju rodinu. Tým by som začala. Trávte s nimi čas, hrajte hry, smejte sa, varte spolu, sledujte filmy, opekajte, navštevujte iných, nehádajte sa a zaznamenávajte si každý okamih tých dobrých chvíľ. Či už na pamäťovú kartu fotoaparátu alebo na spomienkový formát. 

Keď konečne nájdete k svojej rodine cestu a poviete, čo malo byť dávno vyslovené, usmejte sa. Lebo viete, že všetko je tak ako má byť a život plynie presne tak ako má.

Tento blog ide tiež. Už rok. A pôjde, kým budeme vládať písať.
Majte sa krásne. V.

Follow on Bloglovin

2 komentáre:

  1. Oh, to bol krásny článok. Tak strašne neuveriteľne giganticky optimistický a láskavý, až sa mi zamotala hlava! :) Vy dve prežívate už druhý rok to, čo ja práve začínam a máte obrovský náskok. Budem od vás čerpať rady a inšpirácie! ;) A všetko najlepšie k narodeninám blogu, 22. september je nádherný dátum! Úplne magický. Môj najobľúbenejší.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem aj za V. , na optimizmus má veľký talent! :-) Pochvala od teba naozaj povzbudí! :-) Na intrák si treba len zvyknúť, niekedy je to príjemné odreágovanie.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for typing decent comments. Have a lovely day !