Košice: objektívom Foto-amatéra

Neodmysliteľnou kulisou sa, pre mňa, pri návšteve Košíc, stal prekvapujúco rodinný fotoaparát. Zaznamenávala som každý môj krok pri očarujúcej návšteve starého mesta. Tu sú plody mojej "tvrdej" práce. Ta-dá, dámy a páni, Košice! Pre tento rok Európske mesto kultúry (a to si píšte, že si to zaslúži).

Záber na Košické divadlo "Rigoletto"
Park za divadlom, na mieste pôvodného cintorínu
*****

Morový stĺp, park za divadlom

Fontána s vyobrazenými znameniami zverokruhu



Divadlo "Rigoletto" z boku

Parková časť za múzeom


Divadlo na konci pešej zóny

Dóm sv. Alžbety

Reštaurácie v bočnej uličke

Dúfam, že sa vám fotky páčili a Košice si zamilujete tak ako ja. Krásny deň.

K.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for typing decent comments. Have a lovely day !