Wishes & the places I want to travel

     Jedným z posledných článkov pred mojom prestávkou bol práve wishlist. Predsa len iný a materiálny. No tých prianí mám viac a mnoho z nich je nehmotných. Dnes sa chcem o ne podeliť. Samozrejme, rada by som precestovala i celý svet, no v tomto článku sú destinácie kam sa vyberiem najskôr.

Vždy ma fascinovala nádherná príroda. Aj napriek tomu, že nie vždy som inklinovala k turistike či veľkým prechádzkam po lúke. (Možno to je tým hmyzom.) Vždy ma inšpiroval pohľad na vodu - priehrady, rieky, more. (A do toho mora nemusím ani vliezť, pohľad na vlny mi stačí.) Vždy ma inšpiroval pokoj, ktorý z prírody vyžaruje. Preto hádam, všetky miesta, ktoré spomeniem majú s týmito faktormi niečo dočinenia. 

Taliansko, to som prvýkrát navštívila minulý rok. Ale chcem ísť znova a trošku iným smerom, aj napriek tomu, že Lignano bolo nádherné. Chcem vidieť Toskánsko - jeho krásne vinice, nekonečne rozprávkovú prírodu, stretnúť ľudí s úsmevmi poznačenými slnkom. Chcem vidieť či skutočne to čaro v sebe má, či fotky a filmy neklamú. No podľa toho, čo som počula, je to na živo ešte krajšie. Škótsko je jedno z mojich nových želaní cestovateľa. Jednak preto, že je súčasťou Británie, ktorou som nadšená. I preto, že skrýva nádherne hrady. Je síce nepríjemne mokré, ale to už by inak ani nešlo. Predsa len si však chcem odbehnúť aj do teplejších krajín - Kalifornia. Nie pre hercov, filmy a slávu. Ale preto, že ma vážne zaujíma tá turistická prechádzka k nápisu Hollywood. Kapské mesto som si do zoznamu tiež prihodila len prednedávnom. No videla som fotky a videá, predstavila si africkú krajinu a chcem ísť hneď teraz. Tajne dúfam, že by som snáď mohla niekedy (ďaleko) v budúcnosti zaplatiť výlet na toto miesto členovi mojej rodiny, ktorý po tom túži dlhší čas ako ja. Alebo pôjdeme dokonca spolu? Ak zarobím na dve letenky, tak áno. Mojím posledným cestovateľským snom pre tento článok jednoducho musí byť Kanada. Snívam o nej už dlho - presne od tej doby, keď som ako dieťa v sobotu ráno sledovala filmy o grizzly medveďovi. Ale veď tú prírodu ste už určite na fotke videli všetci. A nepochybujem, že tam chcete ísť tiež. 


Ďakujem Pinterestu za krásne obrázky. Dúfam, že aj vás inšpirujú k cestovaniu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for typing decent comments. Have a lovely day !