Ho ho ho.

   A je to. Štedrý večer za nami. Ako rýchlo to zas opäť ubehlo ? A vravia, že každým rokom to ide rýchlejšie. Ale nemrzí ma to, bolo to presne tak ako to byť malo. Napiekli sme na poslednú chvíľu, darčeky sme balili ešte neskôr a nakoniec sme to aj tak všetko stihli. Napapali sme sa do sýtosti a vylihovali sme, až kým sa Ježiško nerozhodol zazvoniť. Uhlie sa neušlo nikomu, ale drobnosti vytvárajúce úsmev potešili všetkých.
   Až tento rok som po prvýkrát vo vzduchu zacítila tú nenútenosť a pohodu Vianoc. Myslím to, ako mi bolo jedno, že pozerám rovno dva filmy za sebou, a tiež, že namiesto raňajok chutnám medovníčky. Oddychovali sme. A po celý deň sme sa úprimne zabávali, na všetkom. Ono to pokračuje, radosti zo skromných darčekov pretrvávajú a vďačnosti je zrazu viac. Ako som už napísala - presne tak ako to má byť.
   A čo vy ? Aký bol váš deň s veľkým D v roku 2013 ?
   Mimochodom, ja na to často zabúdam... ale vianočné sviatky ešte trvajú, viete 1. aj 2. sviatok vianočný - to len, aby sme nezabudli, že atmosféru ani vianočné sviečky ešte nesfúklo. Takže mám stále čas popriať vám: šťastné a veselé !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for typing decent comments. Have a lovely day !