All the beautiful things which 2013 had to offer

   Krásny silvestrovský deň.
   Rozmýšľala som ako zakončiť rok 2013 na tomto blogu. Väčšina blogerov spomína na najkrajšie zážitky z uplynulých 12 mesiacov, a tak som sa rozhodla pridať. Avšak chcem si pripomenúť najmilšie momenty spoločne s materiálnymi vecami, ktoré mi tento rok vyčarovali úsmev na tvári.  

   Nikdy som nemala svoju obľúbenú pesničku, ktorú môžem jednoducho pustiť hocikedy a bude mi fajn. Mám obdobia, keď počúvam rôznych interpretov a 2013-tka priniesla týchto období skutočne veľa. Jedna z etáp patrí Glee, ich interpretácia ma vždy baví a z televíznych to v lete boli tiež Smash, tie skladby ma dokonca sprevádzali pri rannom behaní. Avšak k samostatným umelcom, ktorých ku mne tento rok priniesol patrí predovšetkým Tomáš Klus a Michael Buble, na ktorých jednoducho nedám dopustiť.

   Keď sa ohliadam späť za filmami, ktoré som videla... tých je veľa. Hoci v kine som tento rok bola len parkrát, peniaze som rozumne minula na Catching Fire (Skúška Ohňom), pretože spracovanie filmu bolo jednoducho perfektné. Potešila ma i veľmi milá rozprávka Frozen (Ľadové kráľovstvo), bola po dlhom čase prvým Disney filmom, ktorý som skutočne chcela vidieť.


   Prichádza moja obľúbená časť - knihy. Pravdou je, že tento rok som čítala omnoho menej ako som zo začiatku dúfala. No napriek nedostatku času či lenivosti sa mi do rúk predsa len niekoľko stránok dostalo. Priznávam, The Fault in Our Stars (Na vine sú hviezdy) od Johna Greena s mojimi emóciami pekne zamávala, no bola to pravdepodobne jedna z najkrajších kníh aké som vôbec čítala. Do rúk sa mi po výlete Anglickom dostala aj biografia Miley Cyrus, Miles To Go. Jediné, čo mi na tej knihe prekáža je fakt, že už sa niektoré myšlienky nestotožňujú s tým, čo autorka v poslednej dobe predvádza. A nedá nespomenúť ešte jedného autora - konečne čítam aj ja skvelého Paula Coelha.


   Nebolo všetko len drobné a materiálne. Na prelome mája a apríla som po prvýkrát navštívila Veľkú Britániu a splnila si tak jedno obrovské predsavzatie. Celý týždeň som sa prechádzala nádhernými miestami juhozápadného Anglicka. Dostala som sa tiež do Londýna a musím prezradiť, že magický bol práve nadránom, keď nebolo nikdy nikoho a celučičká posádka môjho autobusu spala. Vtedy som mala mesto ako na dlani len pre seba. Ale o tom som písala už veľa a ak ste na tento výlet veľmi zvedaví, môžete si o tom prečítať tu. (za problémy s obrázkami sa ospravedlňujem, napravím to čoskoro)

   Cestovala som o čosi viac. Takisto som sa po prvý raz pozrela do Talianska a užila si nádhernú pieskovú pláž, perfektné espresso a najchutnejší čokoládový croissant.


   Hoci 2013 nebol žiadny zlomový rok a na nič viac mimoriadne než práve opisujem si nespomínam, jedna udalosť ma predsa len ešte potešila. Vyfotený film manuálneho Zenitu. Tie fotky sú pre mňa veľmi vzácne napriek všetkým nedokonalostiam, ktoré obsahujú. A či vyfotím tento rok ďalší film ? Neviem, ale rozhodne to môžem pripísať na zoznam predsavzatí.

   Napokon mi nezostáva už nič iné, len poďakovať za uplynulých 12 mesiacov, pretože aj keď nie vždy boli bezchybné, rozhodne stálo za to. Úprimne dúfam, že váš rok 2013 bol minimálne rovnako dobrý. Do toho nasledujúceho roku vám želám predovšetkým zdravie, šťastie, veľa lásky a k tomu všetko čo si vy samy želáte. Obzvlášť a samostatne prajem sebe aj vám výdrž so zadanými predsavzatiami a nech je rok 2014 krajší ako tie všetky doposiaľ.

   Majte sa krásne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for typing decent comments. Have a lovely day !