Zemplínska Šírava / Dozvuky leta

Ahoj zvedavci!
V tomto sychravom, už vytúžene jesennom počasí si zimu v byte spríjemňujem dovolenkovými fotkami. Hneď sa mi rozprúdi krv a zahreje mi srdiečko. Ste zvedaví prečo? Nebudem vás naťahovať. Pripravila som si, po dlhšom odpočinku na blogu, sériu fotiek z mojej letnej dovolenky. Že vraj my Slováci nemáme more? Zlatí moji, povinne všetci navštívte východ slovenska a kochajte sa pohľadom na slnkom zaliatu Zemplínsku Šíravu! (Ja osobne odporúčam luxusný hotel Glamour.) 

Mólo, pri ktorom sa každý večer predvádzali chalani na vodných skútroch . Terasky s lehátkami, kde som vstrebávala vitamín D zo slniečka, čítala Evu a kochala sa ľuďmi šantiacich vo vode.
Náš jedinečný (!) hotel, presklená teraska, kde sme pri raňajkách prežívali kopec vtipných rodinných momentov, vychutnávali si skvelé jedlo a  užívali si leňošenie. 
Možno som trošku po zadu, čo sa týka hotelov na úrovni, často totiž necestujeme, ale tento hotel bol môj prvý s izbami na karty. Pri otváraní dvier som sa vždy cítila tak... štýlovo! Bolo to skvelé. Detské nadšenie, áno. Nasledujú dva pohľady z nášho apartmánu na treťom poschodí :





Výletná loď , ňou sa môžete vydať na plavbu skrz vodnú nádrž Šírava.

Tak, nasajte posledné paprsky leta, pošlite mu veľkú pusu a oddajte sa spolu so mnou krásnej melanchólii jesene. Zbožňujem ju, vy nie? Prináša opäť niečo nové, tajomné, očarujúce. Cítim sa v nej ako doma. Zvláštne, nič to, som umelecká duša ;-) .

K.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for typing decent comments. Have a lovely day !