Cosmetics that I use and I like

Vonku je horúco, teplota na teplomere stúpa a mne sa zatiaľ úspešne darí schovávať v tieni. Niežeby som nebola milovníkom slnka, len posledné dni na nás páli až priveľa.
Preto som sa aj teraz skryla v izbe a vyfotila (tak trochu nekvalitne) niekoľko kozmetických produktov, ktoré používam a som s nimi spokojná.

It's unbelievable hot and with rising temperature outside I rather hide in the shadow of our house. That's why I'm here with the new post about cosmetics I use and like very much.


Avon Solutions Truly Radiant SPF 20; 7,90 €
Rimmel London Stay Matte (makeup + powder); 5,99 €

3 produkty, ktoré sú súčasťou mojej každodennej rutiny. Avon Solutions je tónovací denný krém s ochranným faktorom proti slnku (SPF 20). Truly Radiant používam pod makeup a jeho jedinou menšou nevýhodou (pre mňa) je akurát to, že je vcelku riedky. 
Sada od Rimmel London je kvalitný makeup s kvalitným púdrom. Vyskúšala som už niekoľko značiek, avšak s touto som najspokojnejšia, kombinácia týchto dvoch vytvára sľubovaný matný efekt. 

3 products of my everyday use. Avon Solutions Truly Radiant is great mainly because it protects your skin from the sun. And I love the Rimmel London set (makeup + powder) because the skin really is matte after applying the combination of these two - as it is promised.


Pure Nature Organic Purifying Blemish Solver, Oriflame; 6 €
Miss Sporty Lash Building mascara
Eyeliner, Maybelline New York



Ak mám vybrať favorita z vyššie zobrazených produktov, volím tyčinku s čajovníkom od Oriflame, ktorá vysušuje, dezinfikuje vyrážky a tiež je skvelou pomocou po poštípaní hmyzom. 
Miss Sporty mám rada, avšak tentokrát mi daná maskara veľmi nevyhovuje. Myslím si, že poteší dievčatá s rovnými a riedkymi riasami. Ja však tento prípad nie som a preto mi extra čierny pigment maskary nevyhovuje. Info o cene nemám, bola súčasťou darčekového balenia.
Ceruzka na očí používam väčšinou na špeciálne udalosti, nikdy nesklame a na očiach pekne drží. Taktiež  nemám info o cene pretože spm ju dostala ako darček.

My favourite from the 3 above is definitely organic purifying blemish solver which helps you with your spots or also helps if you were stung by an insect.


Avon Care 3 in 1; 1,90 € (v akcii/ in sale)
Summer Glam bodylotion, Balea DM; 1,69 €

Hovorí sa na koniec to najlepšie. Neobídem to ani dnes.
Čistiacu emulziu Avon Care používam dvakrát denne, ráno a večer na odlíčenie. Je vhodná pre všetky typy pleti a ako uvádza názov produktu, má tri hlavné funkcie - čistí, tonizuje a hydratuje. Odporúčam.
Posledným výrobkom je Balea (značka drogérií DM) telové mlieko, ktoré som kúpila len pred pár dňami, no už som si ho stihla zamilovať. Má sladkú vôňu kakaa a obsahuje zlaté trblietky, po ktorých kože krásne žiari. Okrem toho sa pomerne rýchlo vstrebáva a jediné čo ma mrzí... je to limitovaná edícia.

I saved the best for the end. Avon Care's cleaning emulsion 3 in 1 is perfect for any skin type and I definitely recommend it to everyone. The bodylotion from Balea is even more cool. After applying you smell like cacao and glitter like sun. The sad thing is... Summer Glam bodylotion is limited edition.

Follow on Bloglovin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for typing decent comments. Have a lovely day !